Documentbeheer voor Business Central software

Documentbeheer voor Business Central software van Offimac

Inzake documentbeheer voor Business Central hebben wij meerdere oplossingen in huis. Wij kiezen hiervoor verschillende software-oplossingen die naadloos samenwerken of geïntegreerd kunnen worden in uw software. Zodat u zeker bent dat u in de toekomst sneller en efficiënter kan gaan werken.

In onderstaande tonen wij u enkele van onze oplossingen namelijk Document Capture en SMARTdoc:

Document Capture: scant en archiveert inkomende facturen en mails

Document Capture is een zeer handige oplossing voor het inscannen van inkomende facturen en andere documenten zoals mails of post. Nadat de documenten gescand werden kan u ze vervolgens verder gaan verwerken uw Dynamics software en gaan koppelen aan de juiste projecten bijvoorbeeld. Kiezen voor een oplossing zoals Document Capture geeft u de garantie dat uw bedrijf in de toekomst niet alleen sneller kan gaan werken, u minimaliseert ook de kans op fouten en dubbelwerk.

Het filmpje hiernaast geeft u een beeld van wat Document Capture software voor documentbeheer voor uw bedrijf kan doen.

SMARTdoc kan:

  • Koppelen met tal van ERP- en CRM-systemen, is onafhankelijk
  • Allerlei info in archiveren, ook info die niet met uw ERP te maken heeft
  • Veilig info bewaren die u niet in uw ERP wil (vb contracten)
  • Onafhankelijk van upgrading van uw ERP of CRM blijven
  • De buitenwereld veiliger toegang tot documenten geven
  • Met OCR uw documenten en facturen uitlezen
  • Ook tal van workflows die los staan van uw ERP maken
  • De performantie van uw ERP ontlasten